٪2 تخفیف

جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock S8 Max Ultra – پک گلوبال

Roborock S8 Max Ultra
شناسه محصول: 55768 دسته‌بندی:

قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد، با اطمینان خرید کنید

برای مشاوره تخصصی تماس بگیرید. تلفن تماس: 03132246261

    • ضمانت اصالت کالا
    • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

    Original price was: ۸۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۷۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان.

    آماده ی ارسال از انبار تهران و اصفهان

    جارو ربات شیائومی مدل Roborock S8 Max Ultra از جارو رباتیک های نسل جدید شیائومی در سال 2024 ، با قدرت مکش فوق‌العاده 8000 پاسکال و نوآوری بازوی متحرک هوشمند، یک دستیار بی نظیر برای نظافت خانه ی شماست. اگر شاغل هستید و حفظ تمیزی و نظافت خانه از شما انرژی و زمان زیادی از شما میگیره یا حیوان خانگی دارید و باید مرتب خانه را جارو کنید یا بچه های کوچک دارید که دائم خرده زباله روی زمین میریزند؛ با روبوراک میتونین از یک خانه ی همیشه تمیز لذت ببرید. جارو برقی رباتی روبوراک با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته، نقشه دقیق خانه شما را ترسیم میکنه و به صورت خودکار تمام سطوح را جارو می‌کشه. برای معرفی کامل جارو رباتیک شیائومی مدل S8 Max ultra با ما در این مطلب همراه باشید.

     

    روبوراک S8 Max Ultra انقلابی در نظافت هوشمند!

     

     

     

     

     

    خیالتون راحت باشه که همه‌ی جارو رباتیک‌هایی که در فروشگاه ما (مجموعه ایرانشیا ) به فروش میرسه ورژن گلوبال هستند و با تضمین اصالت کالا به فروش میرسند؛ ضمنا میتونید با ما تماس بگیرید تا شما رو برای خرید مناسبِ خودتون راهنمایی کنیم. بعد از خرید هم، در نصب و راه‌اندازی اولیه، آموزش نگهداری و تأمین لوازم یدکی جارو رباتیک شیائومی مثل برس اصلی، برس جانبی، پدهای تی و… میتونید روی ما حساب کنید.همچین اگر به خدمات تعمیرات جارو رباتیک نیاز داشتید همکاران ما در بخش تعمیرات آماده ارائه خدمات به شما میباشند 

     

    جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock S8 Max Ultra - پک گلوبال

    طراحی ظاهری و ویژگی‌های فنی جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock S8 Max Ultra

     جارو برقی رباتیک شیائومی مدل Roborock S8 Max Ultra با بدنه ای دایره‌ای شکل و ابعاد 350x353x96.5 میلی‌متر با رنگهای سفید و مشکی، از ترکیب متریال درجه یک ABS و فلز ساخته شده که بدون اینکه به جایی گیر کنه، بسیار راحت در خانه ی شما مانور میده! در جلوی بدنه، سنسورهای سه بعدی تشخیص مانع و اولتراسونیک برای تشخیص فرش قرار گرفته. در قسمت بالا و روی بدنه ی این جاروی هوشمند ، یک برآمدگی با سنسور نقشه‌برداری 360 درجه قرار گرفته که نقشه‌ی خانه‌ی شما رو به طور کامل ترسیم می‌کنه  و در اپلیکیشن ذخیره میکنه.

     

    جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock S8 Max Ultra

     

    در زیر بدنه ی جارو رباتیک هوشمند s8 Max ultra برس دوگانه ی قرمز و خاکستری سیلیکونی به اسم Duoroller وجود داره که از گره خوردن موها و پرزها جلوگیری میکنه و مستقیم زباله ها و آشغال ها رو به مخزن زباله منتقل میکنه و طول عمر بالایی داره. به همراه این جارو، ایستگاه شارژ و شستشوی خودکار و تخلیه ی زباله، با ابعاد 409x419x470 میلیمتر ارائه میشه که کار شستشو، تخلیه خودکار و خشک کردن رو انجام میده و نیازی نیست شما تا هفته‌ها دست به چیزی بزنید.

     

    قدرت مکش 8000 پاسکال با تکنولوژی HyperForce

    جارو برقی رباتی شیائومی S8 Max Ultra  با بهره گیری از فناوری های جدید، با قدرت مکش بی‌نظیر 8000 پاسکال، ریزترین ذرات گرد و غبار، زباله و موها رو در مخزن زباله ی 270 میلی‌لیتری جمع آوری میکنه و خانه‌ای درخشان از تمیزی برای شما به ارمغان میاره.

     

    مسیریابی با تکنولوژی LiDAR

    سیستم ناوبری لیزری PreciSense با اسکن همزمان و ایجاد نقشه‌های دقیق، بهترین مسیر تمیزکاری را تعیین می‌کند و تمیزکاری کامل و سریع را به ارمغان می‌آورد. این تکنولوژی نقشه را 6 برابر سریعتر، ترسیم میکنه و  به صورت ی بعدی نمایش میده. میتونید چند طبقه نقشه رو در اپلیکیشن ذخیره کنید.

    جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock S8 Max Ultra - پک گلوبال

    باتری و شارژدهی

    جارو رباتی شیائومی مدل روبوراک S8 Max Ultra با باتری 5200 میلی‌آمپری،  به Fast Charging  مجهزه که نسبت به مدلهای قبلی 30% شارژ سریعتر شارژ میشه. همچنین حدود 4 تا 5 ساعت برای شارژ کامل زمان نیاز داره و قابلیت شارژ خارج از ساعات پیک مصرف برق (12 شب به بعد) رو داره که باعث صرفه جویی در هزینه‌های برق میشه.  این جارو با یکبار شارژ (روی حالت استاندارد) میتونه خانه ای تا 300 متر مربع رو به صورت یکسره جارو کنه. این ویژگی به معنای شارژ سریع‌تر باتری ربات است که باعث می‌شود زمان کارکرد آن افزایش یابد.

     

    نظافت عمیق فرش ها با تکنولوژی Carpet Boost

    جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock S8 Max Ultra

     

    جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock S8 Max Ultra ربات با استفاده از اولتراسونیک، فرش ها رو تشخیص می‌ده و به شما اجازه میده که در اپلیکیشن انتخاب کنید چه رفتاری در هنگام رسیدن به قالی‌ها انجام بده: 

    1.       قالی رو نادیده بگیره (ignore)
    2.       ازش دوری کنه (Avoid)
    3.       از قالی بالا بره (Cross)

     این ربات هوشمند زمانی که برای جارو کردن از فرش بالا می رود، پدهای تی رو تا 2 سانتی متر بالا میکشه، تا تی ها فرش را خیس نکنند. ترکیب برس دوقلو و با قدرت مکش فوق العاده، کثیفی رو از عمق فرش بیرون می کشه و فرش رو مثل روز اولش تمیز می کنه.

     

    جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock S8 Max Ultra - پک گلوبال

    جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock S8 Max Ultra تی کشی و جارو کردن گوشه های دیوار با تکنولوژی FlexiArm 

    تی کشی عمیق با تکنولوژی VibraRise 0.3

     پد تی جارو رباتیک شیائومی مدل S8 max Ultra با تکنولوژی VibraRise  دو ماژول لرزش داره و به راحتی گرد و غبار، کثیفی و لکه‌های خشک شده رو با ارتعاش 4000 بار در دقیقه از بین می‌بره. این پد تیک‌شی به محض شناسایی فرش، تا 20 میلی‌متر از زمین بلند میشه تا در هنگام جارو کردن، فرش خیس نشه. همچنین در هنگام بازگشت به داک برای شستشو و شارژ باتری هم پدها را بالا می‌گیرد تا در مسیر بازگشت از ایجاد آلودگی ثانویه جلوگیری شود.

     

    جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock S8 Max Ultra

    جلوگیری از برخورد با سنسور Reactive 3D

    هوش بی‌نظیر S8 Max Ultra، با فناوری پیشرفته ی نور ساختار یافته ی سه‌بعدی، به راحتی موانع را تشخیص میده و با مهارت و زیرکی بدون برخورد، از کنارشون رد میشه.  این فناوری به ربات اجازه میده تا محیط اطراف خود را به صورت سه‌بعدی اسکن کنه چیدمان منزل رو با دقت تشخیص بده.  این جاروی هوشمند میتونه حدود 42 نوع شی مثل کابل، کفش، مبل و… رو تشخیص بده.

     

    جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock S8 Max Ultra - پک گلوبال

    پیشنهاد هوشمند مناطق ممنوعه

    جارو رباتیک شیائومی مدل S8 max Ultra  بسیار هوشمنده و به طور خودکار مناطقی که نباید وارد آنها بشه رو، مثل مناطقی با احتمال سقوط، بین میزها با احتمال گیر افتادن و همه ی مناطق خطرناک رو به عنوان مناطق ورود ممنوع، شناسایی میکنه و از خطر پیشگیری میکنه.

     

    داک شارژ با قابلیت 8 در 1

    داک شارژ جارو روبوراک S8 Max Ultra، یک ایستگاه  همه کاره است که بدون دخالت شما، مخزن زباله رو خالی میکنه و تا هفته‌ها نیازی نیست شما دست به چیزی بزنید. تنها کافیه هر 7 هفته، کیسه زباله ی داخل داک رو تخلیه کنید. دیگر قابلیت‌های خودکار این داک عبارتند از :

    جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock S8 Max Ultra - پک گلوبال

     

    تخلیه خودکار گرد و غبار (Auto Dust Emptying): جارو رباتیک بعد از اتمام کار نظافت، به طور خودکار مخزن گرد و غبار خود را در داخل کیسه زباله ی داخل داک تخلیه می‌کنه و نیازی نیست شما به صورت دستی این کار رو انجام بدید.

    شستشوی تی با آب گرم (Hot Water Mop Washing):  بعد از هربار تی کشی، پد تی را با آب گرم 60 درجه میشورخ. استفاده از آب گرم برای شستشو به حذف لکه‌های سخت و ضدعفونی کردن تی کمک می‌کنه. 

    تشخیص هوشمند آلودگی (Intelligent Dirt Detection):  ایستگاه با استفاده از یک سنسور داخلی، میزان آلودگی کف زمین رو تشخیص میده و در صورت نیاز، ربات جارو برقی دوباره بر میگرده زمین رو تی میکشه (Re-Mop)

    پخش خودکار مواد شوینده (Auto Detergent Dispenser): با اضافه کردن مواد شوینده به مخزن مخصوص، خود دستگاه به طور خودکار مقدار مناسبی از مواد شوینده را به آب اضافه می‌کنه.

    تمیز کردن خودکار داک (Dock Self-Cleaning): داک شارژ به طور خودکار خودش رو تمیز میکنه تا از تجمع گرد و غبار و باکتری در حوضچه ی آب  جلوگیری بشه.

     

    خشک کردن پد تی‌کشی با هوای گرم (Heated Air Drying): پس از اتمام شستشوی تی کثیف، تی خیس، با استفاده از هوای گرم خشک می‌شود تا از رشد باکتری جلوگیری کنه.

    پر کردن خودکار مخزن آب (Auto Tank Refilling): ربات به طور خودکار مخزن آب داخل جارو رباتیک را از سطل آب تمیز، پر میکنه.

    شارژ سریع‌تر (30% Faster Charging): این ویژگی به معنای شارژ سریع‌تر باتری ربات است که باعث می‌شود زمان کارکرد آن افزایش یابد. همچنین، قابلیت شارژ خارج از پیک مصرف نیز به معنای صرفه جویی در هزینه‌های برق است.

     

    شستشوی تی با آب گرم 60 درجه

    آب گرم تا دمای 60 درجه سانتی‌گراد، لکه‌های سرسخت و چرب به راحتی از روی تی پاک می کنه و تی ضدعفونی می‌شه.  ضد عفونی کردن تی با آب گرم، باعث میشه برای استفاده در آشپزخانه و غذاخوری مناسب باشه.

    نرخ حذف باکتری‌های استافیلوکوک اورئوس و اشریشیا کلی تا 99.99% توسط موسسه TÜV Rheinland تایید شده.

     

    جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock S8 Max Ultra - پک گلوبال

     

    تکنولوژی Re-wash و Re-Mop با سنسور تشخیص کثیفی

    شستشوی مجدد (Re-wash)

    در حین شستشوی تی، سنسورها به طور مداوم میزان کثیفی تی را بررسی می‌کنند تا مدت زمان شستشوی تی برای دستیابی به تمیزترین حالت ممکن تنظیم شود. 

    تی کشی مجدد (Re-Mop)

    قسمت‌هایی از کف خانه که بسیار کثیف هستند، مجدداً تی کشیده می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که کاملاً تمیز هستند. اما این ویژگی به صورت خودکار کار نمی‌کند و باید از طریق اپلیکیشن روبوراک فعال شود.

     

    پخش‌کننده خودکار مایع شوینده

    جارو رباتیک S8 Max Ultra دارای یک مخزن مایع شوینده 580 میلی لیتری است  که به لطف آن نیازی نیست هر بار مخزن مایع شوینده رو خودتون پر کنید. با یک‌بار پر کردن، بیش از 3 ماه نیاز به پر کردن مجدد ندارد.

     

    دوستدار حیوانات خانگی

    وقتی جاروبرقی به حیوان خانگی شما نزدیک می‌شود، بلافاصله برس اصلی خود را متوقف کرده و به کناری می‌رود تا از ترسیدن حیوان خانگی‌تان جلوگیری کند.

     

    فناوری SmartPlan روبوراک

    با حالت SmartPlan ، فقط نیازه که شما ناحیه تمیز کردن رو در اپلیکیشن انتخاب کنید تا S8 Max Ultra بقیه کارها را انجام خواهد بده. این جاروی هوشمند به طور خودکار بر اساس محیط و نوع سطح، نحوه تمیز کردن رو به صورت اختصاصی تعیین می کنه.

     

    تمیزکاری موقت

    اگر به طور اتفاقی چیزی روی زمین ریخته شد،  قبل از اینکه لکه ها خشک بشن، میتونید از ویژگی ” Temprerory Clean ” استفاده کنید تاS8 مکس اولترا بلافاصله آن ناحیه را تمیز کنه.

    جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock S8 Max Ultra - پک گلوبال

     

    تمیزکاری در جهت خطوط کف سرامیک یا پارکت

    با S8 Max Ultra، حتی درزهای کف را نیز به طور کامل تمیز کنید، زیرا این ربات در جهت خطوط کف حرکت می‌کند.

     

    کنترل از طریق دستیارهای صوتی

    این جاروی هوشمند از دستیار های صوتی Alexa ، گوگل و Siri پشتیبانی میکنه. همچنین ویجت‌های لانچر روی گوشی های آیفون، تا با یک لمس به کنترل جارو رباتیک دسترسی داشته باشید. علاوه بر این میتونید از طریق اپل واچ هم عملیات تمیزکاری را شروع کنید یا وضعیت جارو رباتیک رو بررسی کنید.

     

    جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock S8 Max Ultra - پک گلوبال

     مدل / ویژگی Roborock S8 MaxV Ultra Roborock S8 Max Roborock S8 Pro Ultra
    مسیریابی PreciSense® LiDAR PreciSense® LiDAR PreciSense® LiDAR
    مکش 10000 Pa 8000 Pa 6000 Pa
    شستشوی خودکار پد تی
    خشک کن خودکار
    شناسایی کثیفی ReWash/ ReMop | DirTech ReWash/ ReMop
    مخزن مواد شوینده
    تخلیه خودکار زباله
    براش جانبی متحرک
    تی اکسترا
    بالا بردن پد تی ✓ | 20mm ✓ | 20mm ✓ | 5mm
    بالا بردن براش
    نوع براش دوتایی سیلیکونی دوتایی سیلیکونی دوتایی سیلیکونی
    اجتناب از موانع Reactive AI 2.0 Reactive 3D Reactive 3D
    تعداد اشیا قابل شناسایی 73 42 42
    شناسایی فرش
    دستیار صوتی
    حجم مخزن زباله 270ml 270ml 350ml
    حجم مخزن آب 100ml 100ml 200ml
    ظرفیت باتری 5200 mAh 5200 mAh 5200 mAh
    عمکرد باتری 180 min 180 min 180 min
    شستشو با آب گرم ✓ | 60°C ✓ | 60°C
    نوع تی 4000 لرزش 4000 لرزش 3000 لرزش
    شارژ در ساعات کم مصرف ?
    قیمت  Roborock S8 MaxV Ultra  Roborock S8 Max  Roborock S8 Pro Ultra
    نسخه/ ورژن

    پک گلوبال و اصلی

    رنگ کالا *

    سفید, مشکی

    وزن

    حدود 14 کیلوگرم

    جنس بدنه

    ABS

    نوع جارو

    رباتیک

    قدرت مکش

    8000 پاسکال

    توان

    60 وات

    نوع موتور

    براشلس

    میزان صدا

    67 دسی بل

    ظرفیت مخزن آب

    مخزن آب داخل جارو رباتیک: 100 میلی‌لیتر

    حجم مخزن زباله

    مخزن داخلی جارو رباتیک : 270 میلی‌لیتر

    قابلیت تی کشیدن

    دارد

    متراژ تحت پوشش

    300 متر مربع

    سنسور

    3D Mapping, PreciSense® LiDAR Navigation, تشخیص ارتفاع, تشخیص فرش, حسگر نور محیط, ژیروسکوپ, سنسور تشخیص اجسام, سنسور تشخیص حیوان خانگی, سنسور تشخیص دیوار, سنسور لیزری LDS

    عملکرد باطری

    180 دقیقه

    ظرفیت باطری

    5200 میلی آمپر

    زمان شارژ

    5 تا 6 ساعت

    شستشوی خودکار تی

    دارد

    تخلیه خودکار زباله

    دارد

    فیلتراسیون

    99.97%

    خشک کن خودکار تی

    دارد

    تی با دسترسی به گوشه ها

    بله, تی کوچک پارچه ای با قابلیت دسترسی به گوشه ها

    نوع برس

    رولر دوتایی DuoRoller ( قرمز و خاکستری )

    نوع فیلتر

    HEPA

    تعداد اشیا قابل شناسایی

    42 عدد

    بالابردن برس اصلی

    بله

    بالابردن پد تی

    20 میلی‌متر

    گارانتی

    اصالت و سلامت فیزیکی کالا

    سایر توضیحات

    بهره مندی از Reactive Al 2.0 برای شناسایی 42 اشیا (کفش، مدفوع حیوانات خانگی و آینه ها و…)
    شناسایی حیوان خانگی و متوقف کردن برسِ جارو برای جلوگیری از ترساندنِ پت شما
    دارای براش 2گانه ی سیلیکونی برای کاهش گره خوردن مو و جارو کردن موثرتر
    دارای برس جانبی با طراحی FlexiArm برای هدایت گرد و خاکِ گوشه ها به سمت دهانه ی مکش
    دارای تی جانبی برای نزدیک شدن به گوشه های دیوار و زیر کابینت ها برای تمیز کردن کثیفی های پنهان ( دستیابی به گوشه ها با حاشیه ی 1.68 میلی‌متر با 185 دور در دقیقه )
    دارای سنسور تشخیص کثیفی تی و بازگشت به داک برای شستشوی خودکار پد تی و از سرگیری دوباره ی نظافت (Re-wash و Re-mop)
    سیستم تی‌ VibraRise 3.0 با دو ماژول سونیک با لرزش 4000 ویبره در دقیقه
    بلند شدن تی، تا 20 میلی‌متر از سطح زمین بلند برای جلوگیری از خیس شدن فرش در حین جارو کشی
    نقشه برداری 6 برابر سریعتر و ذخیره نقشه چند طبقه

    دیدگاهها

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    دیدگاه خود را بنویسید
    سبد خرید

    سبد خرید شما خالی است.

    ورود به سایت