تاریخچه شرکت شیائومی

تاریخچه شرکت شیائومی چیست؟ قبل از اینکه با گوشی های هوشمند شیائومی و قیمت آن ها آشنا شویم خوب است کمی درباره تاریخچه این کمپانی بدانیم. شرکت شیائومی در سال 2011 اولین گوشی موبایل خود را وارد بازار کرد و با تلاش های فراوان در طی سالیان موفق شد عنوان یک شرکت طراح و تولیدکننده گوشی های همراه با قیمت های مقرون به صرفه برای خود اعتباری در سطح بین المللی را کسب کند.

کلمه xiaomi در حقیقت ترکیبی از دو کلمه ی چینی است و شیائومی برای لوگو از واژه‌ی mi استفاده می کند که در زبان چینی به معنی قلب است. هرچند تبلیغات زیادی برای استفاده از بار معنایی لوگو انجام نشده و در بسیاری از نقاط دنیا کسی نمی داند این برند زیبا به معنی قلب است.

دفتر اصلی این کمپانی در شهر پکن کشور چین قرار دارد. خالی از لطف نیست که بدانید که موسس این کمپانی مشهور آقای “لین بین” 41 ساله است. ایشان یکی از مدیران سابق گوگل بودند. همچنین مجله فوربس اعلام کرده که ایشان بیست و سومین فرد ثروتمند چین است.

کمپانی شیائومی در طی سال ها گوشی های گوناگون و با کیفیتی به بازار عرضه کرده است. همچنین می توان گفت تقریبا توانسته مطابق با سلیقه مخاطبانش گوشی ها را طراحی کند.

یکی از نکاتی که لازم است بدانید این است که قیمت مناسب گوشی های شیائومی روی کیفیت ساخت آن‌ها تاثیر ندارد. در اصل شیائومی از روش هایی برای کاهش قیمت استفاده می کند که ویژگی های اصلی و اولیه ی گوشی تحت تاثیر قرار نگیرند. محصولات ین کمپانی از قیمت های مناسبی برخوردارند. همچنین باید گفت گوشی های این برند دارای دوربین های با کیفیتی هستند.

تاریخچه شرکت شیائومی و گوشی های آن:

  • گوشی های سری Redmi :

گوشی های میان رده شیائومی

  • گوشی های سری Mi :

گوشی های پرچمدار و رده بالای شیائومی

  • گوشی های سری Poco :

گوشی های میان رده شیائومی و مناسب برای بازی کردن

  • گوشی های سری BlackShark :

گوشی های قدرتمند مناسب برای بازی کردن شیائومی

سوالات رایج درباره گوشی ها و تاریخچه شرکت شیائومی :

تفاوت رام گلوبال و رام چین گوشی های شیائومی در چیست؟

اگر بخواهیم درباره تفاوت دو رام در گوشی های شیائومی صحبت کنیم باید بگوییم که این دو، در برنامه های پیش فرض نصب شده روی گوشی و همین طور محتویات موجود در جعبه (نظیر شارژر) متفاوت هستند.

گوشی های شیائومی تا چند سال بروزرسانی مهم را دریافت می‌کنند؟

لازم به ذکر است که گوشی های شیائومی حداکثر 2 آپدیت اندروید را دریافت می کنند و همچنین حداکثر 2 تا 3 سال نیز آپدیت miui این شرکت را دریافت می کنند.

کدام سری از گوشی های شیائومی بهترین دوربین را برای عکاسی دارند؟

سری های پرچمدار mi کمپانی شیائومی و برخی از مدل های سری Redmi بهترین دوربین ها را دارند.

چرا گوشی های شیائومی هندزفری ندارند؟

از ابتدا گوشی های تولید شده شیائومی بدون هندزفری بوده و این نیز به دلیل کنترل و کم شدن قیمت نهایی گوشی ها است.

آیا گوشی های شیائومی ارزش خرید دارند؟

همانطور که پیش از این گفتیم، گوشی ها و محصولات این کمپانی بسیار با کیفیت هستند و با اطمینان می توان گفت گوشی های شیائومی بهترین انتخاب برای افراد است.

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!