نسخه پیشرفته پاوربانک مینی ZMI راه اندازی شد

نسخه پیشرفته پاوربانک مینی ZMI راه اندازی شد

نسخه پیشرفته پاوربانک مینی ZMI راه اندازی شد. ZMI یکی از شرکت‌های زنجیره زیست محیطی زیر مجموعه کمپانی شیائومی است. این کمپانی یک پاوربانک موبایل شارژ سریع دو طرفه تولید و روانه بازار کرده است. این پاوربانک نسخه ارتقا یافته پاوربانک مینی ZMI‌ است که در ماه سپتامبر سال قبل روانه بازار شد.

مدل جدید این محصول دارای طراحی زیبا و ساختاری جمع و جور است. این محصول مجهز به دو باتری لیتیومی 21700 با ظرفیت کلی 10،000 میلی آمپر ساعت می باشد. این پاوربانک از یک پوشش یک تکه که با اسپری رنگ UV رنگ شده تولید شده است. درباره ابعاد آن نیز باید گفت طول آن 98.5 میلی‌متر، ضخامت آن 26.25 میلی‌متر و وزن آن 202 گرم می باشد.

نسخه پیشرفته پاوربانک مینی ZMI راه اندازی شد.

این حصول از نظر اتصال، این دیوایس مجهز به یک پورت USB-A و یک پورت Type-C می باشد. درگاه USB-C از توابع ورودی/خروجی با حداکثر توان 30 وات حمایت می کند.  این در صورتی است که پورت USB-A دارای حداکثر توانی برابر با 22.5 وات می باشد. این شارژر کارکرد های همچون حفاظت از دما، محافظت در برابر اتصال کوتاه، جریان بیش از حد و ولتاژ بیش از حد را دارا است. علاوه بر آن، این محصول برای شارژ محصولاتی که به انرژی کمتری نیاز دارند مانند بندهای هوشمند مناسب است. این حالت که به حالت شارژ قطره‌ای معروف است با دوبار کلیک روی دکمه روشن/ خاموش فعال می‌شود.

لازم به ذکر است، درگاه USB-A که در پاوربانک مینی ZMI موجود است، از سه خروجی ولتاژ ثابت 5V/2.4A، 9V/2.23A و 12V/ 1.67A حمایت می‌کند. علاوه بر آن، درگاه Type-C از خروجی چندگانه 5V/3A، 9V/3A، 12V/2.25A ، 15V / 2A حمایت می‌کند. این دو پورت از چندین پروتکل شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند و می‌توانند گوشی‌های اپل را نیز شارژ کنند. این پاوربانک مینی ZMI در حال حاضر در کشور چین به فروش می‌رسد و 199 یوان (حدود 31 دلار) قیمت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!