شیائومی گوشی های موجود در ایران را بلاک می کند!

شیائومی گوشی های موجود در ایران را بلاک می کند!

شیائومی گوشی های موجود در ایران را بلاک می کند! آیا درست است؟ نیازی نیست نگران باشید و استرس داشته باشید. حدود چند ساعت است که بعضی از سایت ها و خبرگزاری ها اعلام کردند که گوشی های شیائومی در برخی از کشور ها قفل می شوند. در ادامه قصد داریم ببینیم این خبر چقدر صحت دارد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

شیائومی گوشی های موجود در ایران را بلاک می کند!

3 روز پیش یکی از کاربران از کشور کوبا در سایت Redmi اعلام کرد که پس از چند روز گوشی شیائومی که داشت، قفل شده است. او اعلام کرده که یک سال است یک گوشی نوت 8 شیائومی دیگر نیز دارد اما برای گوشی قدیمی اش مشکلی پیش نیامده است. عجیب است! اما نیاز به نگرانی نیست چرا که این مورد فقط و فقط یکبار گزارش شده است و در کشور های دیگر شاهد این اتفاق عجیب نبوده ایم. پس می توان گفت که این خبر صحت ندارد.

پس از پیگیری های انجام شده مشخص شد که این اتفاق به دلیل این بوده که یک سری سفارشات خصوص برای آمریکای جنوبی بوده است که پس از مدتی به شکل قاچاق به کشورهایی مانند کوبا رسیده است. این کار سبب ایجاد اختلال در بازار شده است و کمپانی شیائومی در نظر دارد این گوشی ها را سازماندهی کند.

لازم به ذکر است که تا کنون هیچ کدام از این گوشی ها در ایران مشاهده نشده است و شاهد این خبر (شیائومی گوشی های موجود در ایران را بلاک می کند!) در ایران نبوده ایم.

دلیل دیگری که می توان به آن اشاره کرد این است که این خبر هم مثل اخبار دیگر کذب است. اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش شایعه شد که ممنوعیت واردات یک سری گوشی به ایران ایجاد شده است. اما این خبر صحت نداشت. پس نیازی به نگرانی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!